utorak, 22. listopada 2013.

Nokia rahmetli

                                                                                                      
Prazan eter
baterija rahmetli
a cukar skače
sve opija ko vino
na vrhuncu slave
i Nokia rahmetli
tek ostaci
ozračene glave,
mogao bih jadu
doskočiti baš lako
rahmetli Nokije
mijenjaju se brzo,
pazim šećer, izbjegavam
slatko
da se ne bih ko
mobitel trz'o,
a sve me vuče na
razgovore duge
pa da davim
po nekoliko sati,
ja sam t-com na
daleke pruge
tko me čuje
satima se pati,
da ne duljim,
Nokia rahmetli,
bila mi je družica draga,
sad se gasi i
ništa ne svijetli,
otišlo joj punjene
od straga...

Rab,            22.10.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.