srijeda, 23. listopada 2013.

Pod listom jeseni

Pod listom jeseni (uglazbljeno by Elma Burnić )

Pod listom jeseni svoje lice skrivam,
i pravim se da ne vidim boje u sebi,
a svaki tren s tobom u kom uživam,
ni za što na svijetu mijenjala ne bi.

Jer igraju se večeri, nedostaju sjene,
svaki tvoj osmijeh rastapa tuge,
a sanjati je prekrasno, dio si mene,
zaustavi vlakove i izbriši pruge.

Otkad mi smo potekli u riječi,
sve je tako nestvarno i gori,
osmijeh tvoj sad vodi me i liječi,
i za osmijeh moj se bori,
otkad mi smo nevini kao dijete,
večer gubi sjetu, želim znati,
na kog te moji stihovi tada sjete,
kad pod lišće jeseni grad se vrati?

Rab, 23.10.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.