ponedjeljak, 28. listopada 2013.

Nadomak

Jugo me diše
donosi te između
nebeskih rebara
u smotuljku sreće
šećerna nit nagovještaja
ne smijem lebdjeti
nestaju sigurne luke
sad sam ribar na pučini
more ima krila albatrosa
uz tvoju postelju niču
moje ruke
vjerujem da smo
postojali, negdje, jednom
s tri uhvaćene želje
na pramcu
bila si zrno soli na
grubom konopu barke
volio sam te kao
što te volim i danas kad
te ne poznajem
prije smo bili nesretni
jer nismo imali ništa
sad imamo ništa, a
možemo imati sve
gledala si me
kroz čašu vrućeg čaja
bio sam utopljenik
u tvom zadovoljstvu
jugo me diše
nestale su luke
samo moje ruke
rastu iz zelenih zidova
nadomak tvoje kose
tog mora na krilima
osamljenog albatrosa...

Rab, 28.10.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.