utorak, 29. listopada 2013.

Susret

Koliko smo se puta susretali
na nekom okretištu tramvaja
uz škripu kola i namrštenih prolaznika
vjerojatno si ljuštila pečene kestene
i nešto živo objašnjavala nekome zbog nečega
Bože, kako mi se moglo dogoditi da te previdim
da previdim taj žamor koji mi se mogao dogoditi u srcu
a grad je bio poput kristalne vaze pune cvijeća
jesmo li se ikad susreli na nekom od zagrebačkih trgova
moj ruksak išaran i s par srednjoškolskih knjiga koje se
skrivaju pod Dinamovim šalom, besmislice na tek obnovljenoj stanici
trenutak dok se uspinješ u tramvaj i tražiš slobodno mjesto
jesam li te ikad susreo u Kulušiću ili Jabuci u trenutku tinejđerskih pijanstava
u melankoličnom odrastanju pubertetlije koji se pokušava sakriti od svijeta
u toj preglasnoj masi, nesavršen i utamničen Radinim interpretacijama
zadnji put sam te, valjda, susreo na nekom tulumu, bio sam neprimjetan
s gitarom i nekim potresnim Balaševićevim stihom
pritajio sam se u tom sazrijevanju vremena
oblikovanju ulica prema sjećanju
i cviljenju kolica koja donose novu perspektivu
tko zna kad ćemo se ponovno sresti
pred nekom ambulantom uz strah da nas je sustigao snijeg
zamračena soba i kratak fitilj na strpljenju
molim te, sljedeći put kad se susretnemo, zaustavi me
želim te vidjeti onakvu kakvu te pamtim u prolazu
sjećaš se, imala si vunene rukavice i budućnost u očima
bila si savršena, savršena za prvi susret na nekom okretištu gdje tramvaji
dovoze umorne radnike i svijet miriši na mljevenu kavu
čekam te, čekam s mjericom kestena, tek toliko da imamo s čime popuniti praznine
kad ostanemo bez riječi od ponovnog susreta...

Rab,                                                                                   29.10.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.