ponedjeljak, 12. listopada 2009.

Zbog tebe


Zbog tebe

ne guši me jesen

krikom bure

i slano more

moje je najslađe piće

dijelimo hladnoću

studen prevrtljivu

a ja sam topao

tvojom nježnošću

poput vruće čokolade

godiš mojim mislima

natopljenim mukom

s tuđih oltara

izuvaš me iz

olovnih čizama

i plešemo

zabranjenim trgovima

smijemo se

u šarenom zvoniku

i kisnemo na ledenoj kiši

zbog tebe sam

odlučan da bridim

na licu zažarenom od pića

i štipam to dijete u sebi

da se opet razigra

bezbrižno bez sjete

zbog tebe sam

čuo ljeto kako poskakuje

uz klokane na crvenoj zemlji

i bili smo dva cvijeta

u milijunskom loncu

gdje čempresi sputani

donose dah snage

u mrmoru zime

ti, zbog tebe sam

lagano usnuo

bez cigle na grudima

i pio noć

kao toplo mlijeko

daleko u mojoj blizini

Crno more otkrivalo je

zaboravljenu ljepotu

danu tebi, danu

nama…

Rab, 12.10.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.