subota, 24. listopada 2009.

Više ne dam


Zapisuješ mi misli,

u dnevnik putovanja,

koristiš za sebe,

sva moja obećanja,

i pomažeš da padnem,

dodiruješ za mene,

sve napuštene snove,

tebi otkrivene,

i puštaš da taložim,

kristale dugih noći,

da ne vjerujem nikom,

i ne znam kad će proći,

sve zamršeno vodi,

ka nekom pretkazanju,

puštaš da te imam,

u skladnom rastojanju…

Oduzeto pravo,

lakoća kojom griješim,

uzimaš za zdravo,

da se tebi smiješim,

a odavno sve gledam,

daleko kroz tebe,

i neću, više ne dam,

ići protiv sebe…

Potroši to što imaš,

obzira na mene,

ti svoju igru igraš,

ja gubim kad me krene,

zagrli dnevnik duše,

kojim držiš me u šaci,

kao karte sad se ruše,

moje snove ti odbaci…

Zagreb, 24.10.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.