nedjelja, 4. listopada 2009.

Slabić


Lako je okrenut glavu,

pravit se da ništa ne vidiš,

a meni treba netko snažan,

netko zbog kog se ne stidiš,

jer dosta mi je da me lažu,

dosta mi je tih slabića,

jedno misle, drugo kažu,

obećanja bez pokrića…

Uvijek kad me sreća nađe,

netko zloban se pojavi,

zamjeri mi što sam sretna,

svojim gnjevom život slavi,

i kruta duša nema para,

rastavit i mene želi,

svojom zlobom sve razara,

a da nismo se ni sreli;

Nisam plijen za slutnje tvoje,

u mreži slatkog očajanja,

ne dam da se misli spoje,

u prezir tvoga postojanja,

meni sunce život znači,

ti si slabić pun gorčine,

meni treba netko jači,

tko za sreću moju brine…

Rab, 4.10.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.