četvrtak, 29. listopada 2009.

Putnici

Što znači biti dobar,

zar nosit sve u sebi,

i pokušaš na bolje,

a sve u tebi blijedi,

tek križaju se dani,

zarezi se nižu,

i zime još od lani,

grizu me i stižu…

Što znači da te imam,

kad više nemam sebe,

naplatit će mi zime,

bježanja od tebe,

i tko dobrotu cijeni,

cijelu ruku bi mu dao,

a gdje idu ostavljeni,

kojim život tek je stao…

Tko zna tko smo mi,

želim živjeti,

mrvu radosti,

još osjetiti,

što je u meni,

neće nestati,

mogu dijeliti,

još imam ljubavi…

Tko zna tko smo mi,

samo putnici,

negdje zastali,

u sjeni ljubavi,

želim živjeti,

još osjetiti,

mrvu radosti,

daruj mi…

Zagreb, 29.10.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.