četvrtak, 8. listopada 2009.

Preko puta

Tvoj sam

preko puta znatiželjan

kako razmišljaš

kada uvečer procvjeta

tišina na tvom prozoru

i jesi li prekrižila noge

dok čitaš pristiglu poštu

odraz nepoznatog svijeta

u tvojim naočalama

i želja za putovanjem

s moje strane

razrušeni mitovi

idealizirani početak

samouvjerenog izrastanja

dok pritišćem kočnice

da se ne pomaknem

s mjesta, makar milimetar

protežeš prste zatežući tetive

da barem mogu voljeti

život kao ti

oduzimam si mjesto za mjestom

jer, jednostavnije je

blokirati vrata nesigurnog lifta

tko još riskira na prvo dijeljenje

preko puta, barem mi se tako čini

nagovješćuju dugu zimu

tvoj dom je uzavreo

u srebrnom samovaru

produžio bih ruku

samo da ti otvorim vrata

nedostaju ti prave riječi

sve teže je pisati razdvojenost

a ja mogu zboriti za dvoje

neki siromašni dijalog

na probavljivom engleskom

preko puta na tvom parkiralištu

zauzeta sva mjesta

tebe hrani zjenica

s kojom ponekad

dotakneš moju sobu

sa stvarnošću

što me podiže

s mjesta…

Rab, 8.10.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.