utorak, 20. listopada 2009.

Još jedan krug

Daj još jedan krug

možda naiđem na sebe

kao kazaljke na satu

jednom moramo se sresti

i što mogu pridjevi

na margini neke pjesme

s tri odabrane riječi

prepoznat me u mraku

sasvim običan na dodir

s primjesom crna brašna

da ne bude sve bijelo

kad kuša me vrijeme

polegnute zgrade

kao sagovi u hramu

gdje poneka svijeća

moli mjesto nas

daj još jedan krug

da se okrenem od sebe

i negdje usputno

završim na plakatu

s osmijehom od bakra

izliven u bronci

da golubi ostave

oduševljeno svoj trag

pomrsiš račune

navici iz sobe

što se hladi ubrzano

s ledenim čajem

pod prismotrom dana

jak sok od grejpa

topi usaljeno jutro

u savršenu figuru

još jedan krug

u ozračju iz igre

gdje kamene kuće

rastu na maloj plaži

razmočen od stida

spreman sam da vidim

kud nestaju dječaci

s pramenom od sunca

na kovčegu putovanja

ti u novom krugu

nastavljaš gdje mnogi

izgube adresu…

Rab, 20.10.2009.

1 komentar:

  1. stih "jak sok od grejpa" me podsjetio da sam citala da ne treba jesti grejpfrut ako se piju neke tablete/ljekovi.A zanimljivi su ti stihovi...

    OdgovoriIzbriši

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.