subota, 3. listopada 2015.

Vječna vatra

Ukrasi me svojom tajanstvenošću,
pritajena na usnama svemira,
oplođena blagoslovom Majke,
dodirni me blagim pogledom,
da zadrhtim vruć od ljubavi,
ako se ne prepoznamo
u astralnim parkovima
i ne dodirnemo straśću svoje
aure, možda naučimo što nas razlučuje
od sveobuhvatnog, iako
Tvoje tijelo je planet mojih molitvi
i nitko neće moći razumijeti
zašto sam ti predan dok
prostranstvo hita prema rubu,
ljubav je nedokučiva,
treptaj zvijezda u Tvojim zjenicama,
teško je odbaciti žar koji se stopio s dlanovima,
želim sabiti vrijeme, saviti ga u proživljenu ljubav,
u vječno sada lišeno linearnog opterećenja,
želim da je moje prošlo: Volim Te, iskra koja pali
vječnu vatru, onu na kojoj tinjaju duše
izgarajući jedno za drugo... 

Rab, 3.10.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.