petak, 23. listopada 2015.

Beba na ramenu



Objesim se o tebe poput male bebe,
pa ti ne dam mira spavati bi htjela,
a biti budan bez ikakve potrebe,
to je poput stola s tisuće jela.
Objesim se o tebe, ja majmunče malo,
žvačem ti kosu, a ti me samo trpiš,
ja razmaženo dijete komu sve se dalo,
a ti rupe srca svakodnevno krpiš.
Znaš, mi male bebe, volimo ramena,
volimo osmijeh poput čokolina,
i taj pogled blagi lica smirena,
kad nas skrije baršun mekih krinolina.
E, a jel ti imaš dečka? Ženit bih te htio,
sve bebe u kvartu zavidne bi bile,
sve prinčeve tvoje odmah bih razvlastio,
a vojnike mrke pretvorio u civile.
Dok visim na tebi i ne dam ti mira,
pospremaš sobu i stalno nešto radiš,
u meni se podsvijest reprogramira,
u kinderbet djetinjstva brižno me posadiš,
a ja gugućem, bez prestanka te zovem,
ti si odrasla davno prije mene,
i onda te djetinje nečim izazovem,
hvala ti za utjehe ramene – bezvremene...

Rab,                                         23.10.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.