petak, 9. listopada 2015.

Kao ti



Gledam te sa svoje obale
ovdje ptice tužnom pjesmom iz srca
dozivaju rosu na zahrđalim ljuljačkama
ne gledamo se isto, a kao da je jučer
rastopljen sladoled lijepio naše poglede
volio bih biti tako snažan da mogu
ljubav usmjeravati poput malog šarenog zmaja
na konopcu srebrne svile
muškarac je muškarac kad u osvit zore
otvara svoju kutiju boli i razmata
male crvene bombone ljubavi
živim u trenutku kad je zastalo vrijeme
onomad dok sam nepomiren silazio s vrtuljka
pamteći tvoj osmijeh koji je u meni budio lažnu nadu
još puno toga trebam učiti
a putovi za nama brišu se novim osmijesima
htio bih biti kamena skulptura u nekom parku
bez značenja, s pogledom na lik majke s dvoje djece na klupi
kameni lik koji snatri istovjetnu sreću u svevremenoj ljubavi
što se kalemi ponovljenim susretima i ispravljenim greškama
teško je biti ostavljen usred ničeg i stvarati život a da ne pomisliš
na rajski vrt u kojem leptiri šaraju krila purpurnim cvjetovima
voljeti to je istina u kojoj ratnici prepuštaju bojišnice snovima
pustiti ljubav to je rijeka kojoj dopuštaš da postane more
ne želim te držati, a želim te zauvijek
ne želim ratovati, a zbog tebe bih ratovao na svim frontama
ne želim ti pokazati krhkost, a uz tebe je tako slatko biti slabićem
davno si me voljela, gotovo jučer, gotovo prije stotinu godina
davno sam te volio snažno, gotovo danas, gotovo sutra
loš sam jer nisam spoznao sebe, jer sam dijete s Mjesecom u njedrima
i sve je glupo i ništa ne nadahnjuje tako kao ti...

Rab,                                          9.10.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.