subota, 24. listopada 2015.

Da smo u vrtiću



Da smo u vrtiću vukao bih te za kečku,
dijelio s tobom Cedevita bombone,
donio bih ti mačku i omiljenu zvečku,
i napuhivao u dahu roza balone,
da si u vrtiću u mojoj grupi,
ustupio bih ti krevet i svoga medu,
i tražio najbolji sladoled da se kupi,
u danu mahuna bio prvi u redu,
da si ti curica s pjegama na licu,
ja bih bio zvrk što smije se glasno,
obišli bi svijet na mom plavom bicu,
i dječje bi gledali svijet šaroliko jasno,
da smo u vrtiću sricao bih slova,
tvoje bih ime čuvao na frižideru,
sunce bi sjalo točno iznad tvoga krova,
gledali bi grad na čokoladnom neboderu,
da sam ja dječak, a ti curica kraj mene,
dao bih ti pusu u rumeni obraz,
i sve druge ljubavi bile bi bezimene,
u moru moga srca ti bi bila odraz...

Rab,                                 24.10.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.