utorak, 29. rujna 2015.

Krug



Krenuti dalje, a sve je krug,
sve vraća na isto,
fali dobar stari drug,
i neko mjesto tiho, čisto,
ovako jezici se bore s duhom,
večeram uspomene što se nižu,
ja s oštećenim sluhom,
poruke se blijedo kližu,
oprosti mi što pijem sjetu,
notorno sam ljubio samoću,
pa u životnom zaokretu,
osjetih ljubavnu sljepoću,
i ne tražim povrat vida,
samo mjesto gdje sam stao,
s mog nepostojećeg zida
javljam da mi nije žao,
jer sve što primih toga trena,
bilo je od samog Boga,
tek muškarac i tek žena,
na oltaru puta svoga,
jedan čovjek sada snuje,
o krugu što se lomi,
kroz zvijezde da otputuje,
i svoj korijen da polomi... 

                                        Rab, 29.9.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.