petak, 20. studenoga 2015.

Tvoji tragovi



Ljubavi, tvoji tragovi u pijesku
čekaju Bottom of Form
plime
još sam iscrtan ljetom
tvojim poljupcima s okusom
bresaka
more me rijedi svojim dodirima
mrzim se zbog straha
čistog sebeljublja
a bitna mi je tvoja sreća
mačkasti hod po rubu mojih
slamnatih krovova
da mi je kap tvoje dobrote
da ju razmutim u svakodnevicu
bio bi to moj hormon rasta
oprosti mi što dušebrižno
strepim nad razlomljenim kruhom
i bjesomučno tražim znak sjedinjenja
nema spasonosnih munji
da me blagoslove nadom
tek vjetar što se budi pred kišu
ljubavi, tvoj trag u pijesku
moj je izdah u pučinu
zamrznuta površina što dotiče
zaleđene zvijezde u nevinoj čistoći
nema povratka, a snaga je neiscrpna
pod mlinskim kamenom
zrnje u prahu ne rađa
bojim se da punoćom duše
ne zagušim srce
što je jednom kucalo za mene...

Zagreb,                          20.11.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.