četvrtak, 12. studenoga 2015.

Bujanje



Moje nebo namreškano na plafonu
rupičasti zidovi od sunca
i breza što se izdiže nad kafićem
moj križ što ispunjava pluća
cvijet na nogama moga Kralja
jesen se topi u kornetu
ovisnici o slatkom smiješe se
orošenim kolačima na tanjuru
ne tješi me radost bivanja
ovaj trenutak bit će uzaludan
ako se srce ne pokloni
pred njenom ljepotom
utisnuta u smisao nadire
i odnosi moja zrnca ponosa
ljubio bih joj ruke
mirisao kosu
upijao joj misli
disao njenim uzdasima
moje nebo tamni sa zalaskom
postaje svemirom
daleko od mojih snova
napuknuti zidovi pjevaju
želim te u ovoj jeseni
dok još zime ne gospodare zjenicama
dok nas jedrost goni na bježanja
dok smijemo lutati greškama
dok ispravljamo korita i bujamo
svojom samoćom...

Zagreb,                         12.11.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.