subota, 28. studenoga 2015.

Miraz


Ljubav,
pred njom sam u ledene bregove
zabijao svoje vruće srce
i širio krila nad dolinom sjete
bio sam vino na drvenom stolu
bio sam trn sred vlastite pete,
još sam ljubio korake sjena
pjevao u otkucaju vremena
žalovao pod cvijetom snježnim
u ruhu gorskog potoka stasao
u poljupcu vihora postajao nježnim.
Ljubav,
gle što čovjek svijećom osvijetli
gdje dah u duhu pronađe svoj mir
preda mnom more bez ijedna vala
o kako je ljubit lako dok je iskre
o kako se brižno na ime odazivala,
pred njom sam razmicao kamene grudi
u meni su kiše dubile njen gaz,
a duša je tkanje blagoslovljene peludi,
Ljubav je životu nebeski miraz.

Zagreb,                            28.11.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.