četvrtak, 19. studenoga 2015.

Dozovi mi ljubav



Možeš li samo na časak
dozvati ljubav
lišenu tjelesnog
s tri jagode u čokoladi
kap vina
i jesenjim buketom
od šarena lišća,
dozovi ju, molim te
jer dugo razgovarali nismo
o zalascima sunca
i paru na ljuljački
moja plašljiva nota
šeće po molovima
igra se s kišom
a ti imaš tu snagu
dozvati ljubav i
sunce i bonacu na moru
možeš li ju zamoliti
dok ju vodiš pod rukom
nekom od zagrebačkih ulica
da zajedno uživamo u
pečenim kestenima
kuhanom vinu ili kukuruzu
e da, molim te,
ti znaš što je ljubav
i kako se odijeva i što misli
ljubav, a ja se bojim pitati:
Ljubavi, što želiš od mene?
Što očekuješ?
Što ti mogu dati?
Dozovi mi ljubav, molim te
da se rastanemo kao
ljubavnici, bez tijela
s dušom koja se prelijeva
u jesenjim bojama... 

                                       Zagreb, 19.11.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.