ponedjeljak, 30. studenoga 2015.

Nebo i Nebo


Jutros me nebo darivalo 
opojnim bojama
hranilo porozne kosti
uvlačilo se u moj raskol
spajalo dušu s tijelom
budilo ljubav u Ljubavi
volio sam sebe
svoje počelo u iskri
u energetskom izboju
u suštini što nepoznata
brodi tajnovitim hodnicima
i puni srce Svjetlošću
jutro je sipilo ljepotom
mirisalo na topljenu čokoladu
odzvanjalo glazbom s radija
a ja, ja sam učio biti zahvalnim
učio sam voljeti kroz sebe
učio darivati se tracima Sunca
ljubav je kosila valove u meni
i žela snopove oluja
slušao sam ostarjeli klavir
u susjedstvu, gdje radost klija
iz punine duše
djeca su zabavljala svog
onemoćalog oca
sjedio je nepomično u kolicima
dovoljno gibak
da osmijehom nagradi njihov
trud
i jutro se prelilo u podne
a Ljubav je nastavila sjati
ispunjena ljubavlju
rekao sam: Volim te!
Nije bilo nikoga kraj mene
bilo je nebo i Nebo
bio sam ja i bili smo svi
što žeđaju Ljubav
što ćute ljubav...

Zagreb,              30.11.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.