četvrtak, 26. studenoga 2015.

Za Boga jesmo


Jesmo li postojali?
Za Boga jesmo.
Iako nas nigdje bilo nije,
negdje smo upisali svoj trag,
negdje je ljubav ozračila srca
istaknula svoju šarenu zastavu
tješila heroje u potopljenim rovovima,
postojali smo, kao što i postoji
svjetlost svijeće usprkos zatvorenim očima,
neizbrisivo u vremenu, postojali smo
lijepi u zagrljaju, strastveni u poljupcu,
i sad kad me nema, na toj liniji proživljenog,
moje paralelno postojanje svjedoči za me,
spavaju u meni brjegovi vanilije
brišemo se poput prašine, a trebao je taj trenutak
trenutak izlječenja, nadrastanja, kretanja iz nule,
tko požali nikad nije ni volio, a da boli-boli,  
poput prvog koraka djeteta što se lomi u majčino naručje
ljubav je dah kojim drveni lutak oživljava,
jesmo li postojali,
postojala si jer znam ti ime, madež, miris, misao,
poznajem tvoju toplinu, tvoje strune, titraj, glas,
sve je u meni postojeće, kadrirano, fokusirano, upamćeno,
znam da si postojala; dok se u meni ruše kulise i odlaze glumci,
znam da si tu dok u postelji drhtim od groznice i slušam vlastiti vapaj,
znam da si mi bila utjehom dok su crna mora gutala moje brodove,
bila si moj otok, moja snaga, moj plamen, moja ljepota,
osjećam te u buđenju, molitvi, osmijehu, a sve je daleko i išarano
poput histerične slike mojeg bunila, znam da si postojala, znam,
jer to prelijevanje u mene raznosi ostatke potištenosti i sije vedrinu,
razmiče oblake otkrivajući horizonte, jesi, postojala si, postojali smo,
kraj neke klupe u parku, u šalici kakaa, u mirnom hodu ponija, dok se
presijava oklop kornjače i labud traži svoju družicu na drugom kraju jezera,
postojali smo, a opet se pitam u nevjerici: gdje su nestale staze kraj kojih su šafrani
nagoviještali naša nova proljeća?
Jesmo li postojali?
Za Boga jesmo.
Za druge je nevažno.
Za nas, tek ćemo znati...

Zagreb,                                                                                             26.11.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.