ponedjeljak, 9. studenoga 2015.

Drhtaji



Lijepa si,
a ljepota tvoja
bezvremena je,
pa i te daljine
silinom privlače,
i što je praznine,
to žari jače,
lijepa si,
a melem je
svaki tren
u spomen
jer ti si znamen,
i suza što
otapa
kamen,
volim te
pa nek tišinom
šume razdiru
mojim tijelom
novi trnci izviru,
pa kad i na tren
voljom vatru gasim,
pomolim se srcu,
da nam ljubav spasim,
lijepa si,
o ti vilo što vrhove rastapaš,
što mi dušom strast natapaš,
lijepa si da i bol je žudnja,
a sva tuga tek je bludnja,
pa nek je ljubav sudnja,
jer ti si od sveg lijepog
sazdana za moje snove,
i sve mrtvo što u meni bješe,
sad izdanci su što obnove
tvoje šutnje za drhtaje
moje... 

Zagreb, 9.11.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.