srijeda, 25. studenoga 2015.

Od mora od neba


Na razmeđu svijesti
u spokojnom snu
vjetrovi miruju
dohvatio sam njene obrise
ruke su joj istim lijepe
živjeli smo od mora
disali od neba
bili isti u svemu
ja sam joj list
što traži nestati
da u njemu pronađe smisao
korijen srebrnog bršljana
njen skut, topao jastuk
udomio je moju samoću
a ja sam lutao
ledinama prošlosti
i ljubio kamen po kamen
razlomljena srca
voljeli smo se da bi učili
učili da bi znali voljeti
dvije stijene na izvoru
čekaju jutro
pod nama  u mekoj travi
snježnobijele grlice
čuvaju otkinutu grančicu
ne umiremo u ljubavi
jer ljubav svojom vječnošću
rađa nas iznova
živjeli smo od mora
disali od neba
hodali na prstima vremena
što je postojalo za nas
što se nudi
što je ponuđeno biti
a ja te ne puštam
klijam u samom sebi...

Zagreb,              25.11.2015.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.