nedjelja, 7. listopada 2012.

Slučajno


Pomalo se prepuštam buri
na vjeđama sagrađena osinja gnijezda
želim hladnoću gdje izgaram
ponekad je nepravda saveznik logici
može li Rab nadomjestiti
mekoću plaže stisnute u šaci
izgubio sam ključeve grada
beskućno spavam na tvrdom kamenu
gdje je pritajeni uzdah sućuti
kao da njime rješavamo napetost
među izgnanim prorocima
razvijam svoj maleni negativ
kipte mi oči olovnom bojom
ni ptice ni ljudi ne prepoznaju
šepavi trag uskogrudnog nametnika
jutros sam dotakao polja makova
daleko, gdje kobre njišu svoje strahove
žene plešu pred uzglavljem ratnika
u odsjaju sječiva
tražim izlaz iz samog sebe
ne mogu opet niknuti u asfaltu
čekam da me zdrobe
njen glas i koraci
pa da kao ljuska oraha
nepotrebno prkosim
prstima što me dotiču
slučajno...

Rab,                                 7.10.2012.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.