četvrtak, 4. listopada 2012.

Labirint ljubavi


razapet među strunama,
kolibri nikada neće sletjeti
na moj dlan,
danas je svjetlost njene kose,
udarala o moje razrušene zidove,
vrijeme ne postoji,
moji labirinti
odvode srce u nepoznato,
ne smijem joj reći zbogom,
mada u kolijevci ljubavi
sniva tišina,
raširite platno i
budite djeca,
kad padne noć
plašit će me
čudovišta pod krevetom,
samo tako mogu
dotaknuti dubine,
ako zaronim među kitove,
pomladit će se sjećanja,
moj svijet bit će modra krv
koja me zavodnički guši,
tako tajanstveno,
a jednostavno
razbijaju se krici
djeteta grbavih Golijata,
kitovi sanjaju svemir,
svemir pjeva
njihovu pjesmu,
labirint ljubavi
u kojem se gubimo
bježeći od svjetla...

Rab,              4.10.2012.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.