ponedjeljak, 1. veljače 2010.

Pritajena ljepota


Ne dopirem a želim

mjedeni krugovi su nečujni

namješten sam za otkucaje

odbrojavaju me mjeseci

ljeto s ružom na usnama

ostavlja crveni trag na ramenu

zaključi neupitnost

moje trčanje pred rudo

oduzima tvoju svjesnost

previše vremena za razmišljanje

ovisnost o događanju

razriješiti stranputicu nelogičnosti

udaraš u podsvijest

ni ne znaš koliko je okrutna

tvoja pritajena ljepota

negdje na stećku urezana je

budućnost već dogođenog

a templari ne čuvaju tajnu

tajna se čuva sama

u razotkrivenoj malodušnosti

izuzmi vapaj natmurene jeseni

trebao sam ostati na pučini

nedosljedan unutarnjem porinuću

izbjegnuti slijed leptirovih krila

možda je tvoj pogled

bio začetkom slijepe revolucije

bez izrazitih junaka

s izrazitim posljedicama

naučila si me disati svjetlošću

crno-bijeli udisaji ispod površnosti

uroniti u perspektivu

trzajući se od ugode

moj sraz traži solomonsko rješenje

bubri kvasac u očima

na zaustavljenom Mjesecu

bez lažne skromnosti

dijelim srebrnu stvarnost

sastruganu s nepostojeće tišine

ne bi li s njom

negdje pred kišu

ostvario tvoje umorno lice…

Zagreb, 1.2.2010.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.