petak, 29. studenoga 2013.

Što je ljubav?

Govori mi što je ljubav
kad sunce zalazi,
jesu li to bose noge u travi
ili golubovi kraj fontane
objasni mi ljubav,
kad nekoga voliš,
je li to ono kad si mek
i za nikog više ne postojiš?
Govori mi što je ljubav
je l' to svijeća u noći
uplakano lice što se smiješi
strah što nestaje u očima?
Znam, ljubav je povjerenje
ono kad ti nije neugodna šutnja
kad medvjedići grle jastuke
a Zagrebu nedostaju tvoji koraci,
ti znaš što je ljubav jer o njoj
možeš govoriti satima
da ne zastaneš i progutaš knedlu,
govori mi što je ljubav,
jer ljubav, to si ti kad me pogledaš
sramežljivo i plaho s drhtajem
na prstima, kad grickaš čokoladu
dok ja žmirim da mi ne bude teško
kad mi kažeš: laku noć! jer znaš
da će te ujutro dočekati:
''Dobro ti jutro...''
Ljubav, govori mi o njoj,
zaboravio sam kako se usne sjaje
dok ih mažeš melemom, a na njima
pucketa moje ime u ponoćnom oproštaju...

Rab, 29.11.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.