subota, 2. studenoga 2013.

Škoj

Jutro se valja i pjeni
škoj sam bez veza
čekam da me probude
dupini u jesenskoj izmaglici
mi otoci, bijeli od goleti
razvrstavamo mora i
slušamo ribe gdje
prolaze kraj nas
ogrebeni valovima
stiješteni u sebe
ne pjevamo o sprudu
naše pjesme raznose
dalekovidni pjesnici
kradomice, dok noć
gasi zvijezde po nebu
i navlači plavetnu
spavaćicu, pjesnici
zimuju u stihu
škoj je nemiran jer
ako se nasuče vjetar
na njegove krševite
ruke, bit će izdan
od sebe samog
vjetrovi ne pitaju
za smještaj
donose male
vunene zavežljaje
zbog kojih putnici
ostaju gladni od
zadivljenosti.
Škoj sam bez veza
pomakni me draga
sjeno, tvoju dubinu
izranjam iz pjene
tvoj šapat tješi me
na suncu...

Rab,            2.11.2013.  

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.