subota, 23. studenoga 2013.

Anđeli među nama

Ne prolaziš
jutro je svježe iscijeđeni limunov sok
krijepi me tvoj zarazan smijeh
kojim sunce pobjeđuje oblake
ne prolaziš
a opet, škripe stari rasušeni parketi
cvile vrata kad god nastane tišina
među nama anđeli traže zagrljaj
ne prolaziš
ja se čuvam nerazborito
vjetar dašće na prozoru
zastao sam da te volim
kao umorno mače u praskozorje
uz zvuk probuđenih automobila
s periferijom u retrovizoru
i bio sam smušen u trenutku
kojim mi dopuštaš da priđem sasvim blizu
stvarno znam biti dijete ponekad
rado ću zaplakati u tvom krilu i čekati
topao dlan na svojoj sljepoočici
ne prolaziš
i ta sekunda dok te nema
u intervalu sladoleda i čokoladnog prelijeva
dovoljna je da zasuzim razmaženo
poput napuštena siročeta s par kolačića u ruci
u predblagdansko vrijeme kad se mnogi sjete
da su ljudi, a ti, ti savršeno pašeš u moja očekivanja
ne mjerimo se nestvarnim brojkama, tek čekam
da me jednom ušuškaš i ugasiš svjetlo dok
Zagreb obnevidjeo briše maglu sa svog lica
čekajući prvu pošiljku ljudi na stanici s koje
te dočekujem dok se vraćaš raspjevana...

Rab,                                       23.11.2013.


Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.