ponedjeljak, 25. studenoga 2013.

Ti si

Ti si maleni slatki ježić
malo štene izvrnuto na leđa
kanarinac u žutoj košulji
beba s anđeoskim osmijehom
cvrkut u mom uhu
sladoled s čokoladnim preljevom
bunovno rastezanje u podne
leptir na roza pidžami
ti si jugo na mojim šalaporkama
hladna kava u šalici
molitva zbog koje sam opet čovjek
skutreno mače na tepihu
ti si dva oka pod poplunom
misao koja me noću pokriva
toplina koja blaži svaku moju bol
ti si titraj žice gitare
spontana pjesma u noći
slatka bol u grudima
i jedno neobično biće
što se grije na palcu
ti si vatra na mom čelu
šapat što me uspavljuje
ti si dolutala želja
koju se bojim izreći...

Rab,                           25.11.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.