ponedjeljak, 4. studenoga 2013.

Ples

Savršen svijet u izvoru riječi
dotakni me svojim brižnim pogledom
samo da znam da sam tu zbog tebe
kao jutro što se razlijeva po tvom krevetu
dišeš li neke snove prepune sreće
kuca li dah na tvojim glasnicama
a podne kad donese povjetarac s Medvednice
raznosit će suho crveno lišće
u šušanj prolaznosti
kad se probudiš, onako snena, igrajući se
zavjesama, neka tišina zauzdanih ulica
izmami osmijeh na tvom licu
vjeruj mi, moja sjeta nije tuga
oživio sam sebe u vremenu
taman toliko da te otpratim komad puta
i zamolim za ples na opustjeloj Ilici
našeg Črnomerca...

Rab,                                     4.11.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.