srijeda, 27. studenoga 2013.

Presretan čovjek

Prhut snijega nad Rabom
na burnom jutru snatrim
brajda zviždi zaboravom
a čovjek nestao na otoku
odsječen od kopna
u dobro poznatoj
kvarnerskoj zimi
sretan sam jer mogu
živjeti ljepotu u kojoj se
rastaju i sastaju godine
dok lutaju vjetrovi karalicama
ćutim zagrljaj raspjevanog slavuja
i toplo mi je u mojoj groznici
u sadašnjosti što plete
riječi nad tirkiznim morem
danas smo pjesma u
poljupcu raspršena vala
čekam da mi otok šapne
gdje skriva ljeto od ljudi
večeras želim čuti
kako diše ljubav laneta
gdje gori hrabrost lavice
u mekom hodu tigrice
potit će se noć
a ja, ja sam presretan čovjek
s jednim zagrljajem i jednim poljupcem
i imam daleko više
daleko bolje
u jutru što prhuta snijegom
i sve je smiješno i sve je
jednostavno, kao, kao
ples Orke...


Rab,                   27.11.2013.




Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.