subota, 23. srpnja 2011.

Stopiranje sobe

Putujem na mjestu

stopiram sobu u prolazu

dok grmi najbolje je putovati krevetom

u panoramskoj idili zeleni se čempres

ne poznajem put

čim zatvorim oči stigao sam do ruba

nagneš se i vidiš vuneno more

oni s udicama znaju kako se love nečiji koraci

putujem po mraku

tek toliko da ne naletim na parkiranu stolicu

prolaze me plahte i uzorci na šalici

zavjese su egzotično raslinje

s kojih dopire krik zaigrane bure

u jezeru vremena plutaju kazaljke

kad jutro zakasni na doručak

utopljenici se hvataju za vremenske splavi

preda mnom pećina sa špiljskim majicama

popločana cesta trpi žuti uteg

između vrata i prozora prostire se kotlina

neuobičajeno za putnika mjesto predodređuje

brzinu statičnog kretanja

onaj koji trči na mjestu nema potrebe

da se oduševljava naviknutim krajobrazom

nagaziš na madrac i ubrzavaš usporavanje

kad putuješ sam u sobi rijetko uzimaš suputnike

može li računalo spasiti krivo skretanje

planina ručnika sunovratila se kraj uzdignutih polica

oblačne knjige najavljuju kišu riječi

negdje, sasvim lijevo od nas kulturna znamenitost

u papiru zamotana bočica vina s molbom

da ostane netaknuta u sobnoj jurnjavi

žuri mi se stići iz nepoznatog razloga

parkirana svjetiljka brani izdisaj

potrošen benzin u šalici kave

soba me iskrcava na mjestu polaska

divno je kad možeš računati na izlaz

sve što sam vidio u sebi zasljepljuje

oko mene ima puno više za doživjeti

recimo; zelena žica koja steže ogradu

preko nje preskače sunce, pod uvjetom

da mu se mrak ne ispriječi na prozoru

preferiram noćna putovanja, manja je gužva

ogladnjevši od puta odmatamo čokoladu

soba zadovoljno mljacka i širi se

sutra kad naiđem na nju kladit ću se

na suvozačko mjesto…

Rab, 23.7.2011.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.