utorak, 12. srpnja 2011.

Slučaj za očevid

Savijaš vrijeme u pletenu košaru

nabacuješ plodove svemira

češkaš me iza uha i promatraš

kako ti palac putuje rubom stola

na stanici neke izgubljene linije

tramvaj čeka jesen i vozača

hlad traži elegantnu liniju

zabavljena sobom otvaraš me

kao rashlađenu limenku piva

točiš me bez pjene, osvježavaš

limun na svojim iscrtanim usnama

negdje u raščišćenom signalu

vezuju se slike pustinjskog podneblja

škorpion u krugu pleše mrtvački ples

kako uspijevaš tako ravnomjerno disati

koncentracija i prisebnost ravnodušnosti

kostriješi mi se ruka dok guliš boju s mene

sad sam još bljeđi pod tvojim svjetlima

žene kada upijaju moć imaju čudesan smiješak

izražena boja očiju i podčinjenost muškarca

koji žudi za melemom, oprečnost

tko je slabiji u toj berbi univerzuma

gube se simboli na vratima toaleta

muškarac se štiti napetim mišićima

tvoj palac se vraća istim putom

kad ozebu tabani dlanovi se znoje

nervoza pred raspad sistema

zrak se utjelovljuje u tirkiznu plazmu

režemo si ruke poljupcima, samurajski prizor

kad izgubimo tijelo ukiselit će nas u staklenci

srce do srca probijeno umjetnim noktima

čemu služe prsti na vitrini, kraj svijećnjaka

kao sasušena kubanska cigara, suvenir

na strastveni izlet u tvoju kosu

seciramo dodire i trančiramo trenutak

tvoj jezik je naoštren nož kojim me

režeš poput kruha sa sjemenkama

bezukusan sam kao i tvoj palac na stolu

ostavljamo otiske po sebi tražeći krivca

kad nas istraže detektivi pod mikroskopom

bit ćemo samo još jedan

slučaj za očevid…

Rab, 12.7.2011.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.