subota, 16. srpnja 2011.

Maslinine grudi

Presvlačiš se sjajem

tvoje grudi bujaju maslinama

a ja sam ugasla crnika pod zidom

negdje gdje zastajkuju oblaci

bude se tvoje oči i gledaš me morem

zapisuje te podne u sjenu čempresa

pod rukovetom sažetih jutara

sasušen morski cvijet trusi lati

grabi te vjetar za kosu, odvlači

na rub zapaljene verande i kovitla

tvoje maslinske grudi gore na zenitu

drhtaj mora dodiruje tamna stopala

ljeto blaguje pijesak s tvojih listova

meka si poput noćnog povjetarca

dišu li loze na tvojim rukama

vrije li vino u tvom mladenačkom srcu

okupaj me studenom sjenom

dok protičeš mojim korijenjima

zebu li crnike na ljetnom suncu

dok masline sjaje u pogledu

divno je boljeti usamljeno drvo

ne veži svoje grane o moje

ne daruj me plodovima nebeske snage

liježu školjke zatrovane poljupcima

jednom, kad uspravno usahnem nad morem

kršit će me bura s tvojih obraza

i neću čuti pjesmu rascvjetanih djevica

ni vapaj raspucale zemlje poda mnom

tiho ubrat će mi grane puni Mjesec

nada mnom hodat će okljaštrena loza

suhih usta žeđat ćemo zbratimljeni

ne opirući se mlijeku nebeskog svoda

kad nas pregaze kamenom bez soli

oduzmu svijest zaraženu žudnjom

ti i dalje presvlači se sjajem

da mi sjajem ispratiš misli

u trenutku kojim vjeđe teže

da zatvore horizonte nad tvojim stopalima

i ne misli me šušnjem razigranih grana

već podari jedrost razgaljenom suncu

neka te guta radost krcatih plaža

a ti ponosita, maslino moja

rađaj djecu nepoznatim ljubavnicima

da svijet poje o sjaju grudi tvojih i

smrti crnike pod nagim zidom…

Rab, 16.7.2011.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.