petak, 22. srpnja 2011.

Srce u koferu

Završavam u međugradskoj

s čekanjem i prašinom na tipkama

servisiram lijenu ravnodušnost

izbijenih bubrega s urinom u zglobovima

navodno bi se trebali voljeti spontano

završavaš moju rečenicu, neprimjetno

lako prepuštam inicijativu

zar laž ne treba iskustvo ili ovisi

o naivnom sugovorniku s par poteza mišem

zakoračiš u nevinost i baljezgaš gluposti

pridajem ti pažnju, koristiš moje oči

nedopušteno zalaziš u moju intimu

kraljuješ na reljefu izblijedjela cvijeta

sad bih trebao biti zaljubljen u tebe

i nizati neočekivane stihove

iscrpio sam mentalne zalihe

škripućem u hodu i kapljem rđom

bilo bi dobro da me ugasiš

prsti ti postaju prozirni poput papira

imaš neonsko srce koje treperi na nepoznato

moje trenutno izbiva kod uličnih zabavljača

odmaknut obraz udubljen poput spužve

nakuplja li se kiša u tvojim jamicama dok se smiješ

kišu ne vole depresivne zgrade, onda im rastu umnjaci

ta stražnja vrata u mom sjedištu izbijaju prozore

kirurški se odstranjujemo iz sjećanja, prvo smo

odstranili glas i zanemarenu visinu

ljudi olako prepuštaju strast pločnicima

jednom, dok zaista ništa nije odvlačilo moju pažnju

na pločniku je nečija ruka obgrlila rasvjetni stup

nestvarno koliko jedna ruka može drhtati zbog očiju

sam pogled na nju učinio me još osamljenijim

htio sam opteretiti vrat tuđim rukama i nositi

vatru gorućih prstiju nepoznatih žlijezda

može li se zaboraviti voljeti, otpisati kao propalu robu

nagradiš se noćnim programom radija

i praviš se da plačeš zbog nečije distance

kad ulični trgovci smijeha pođu kućama

zatvoriš srce u pohabani kofer i nalijepiš marke

onda to emotivno čudo putuje bez pratnje

nalijepiš broj telefona i čekaš poštenog nalaznika

barem tako postajem putnik kroz neostvarene veze

samo, u toj svoj nepažnji muči me pitanje:

koliko izdrži srce u koferu?

Rab, 22.7.2011.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.