srijeda, 20. siječnja 2010.

Sužanjska pjesma


Posvuda razbacani

a ti neukrotiva

u simetriji svjetlosti

skupljaš čestice dana

pretapaš sekunde

u čelične zidove postojanja

nanovo se boreći

s jekom tirkiznog mora

obgrljene bršljanima

cvjetaju fasade u segmentu

pripijaš se stvarnosti

nadomak konačnoj istini

ne dopuštaš mi da lažem sebi

bolno si iskrena izdvajanjem

opasuju nas uspomene

ili sam samo ja pretežno u svemu

pucketa sol na zažarenom željezu

žigošeš me znakom ljetne čežnje

razbacuješ momente i uzimaš potrebno

onaj svrhoviti dio koji mi ne znači ništa

u galopu pod oklopom

zatvaraš medij moje pokretnosti

častiš me klicama razboritosti

i ne daš mi da letim iznad sebe

ne mogu gledati svoj odraz

zgrbljenu prostirku samoće

tražim više u bogatstvu suosjećanja

imam li pravo, imam li nas

zamjerit ćeš mi udarce o vrata

dojadit će ti žubor slapova

ti možeš otići na mjesta

što iznova oduševljavaju

a moje mjesto si ti

u prolazu magičnog portala

u poljupcu kiše i sunca

naoko nespojivo

dok topiš sekunde u neki novi zid

težim nedokučivom spoju

stamenoj stvarnosti iz nade

a sve je gorak badem

od kojeg divljaju vrtovi

zarobljene u bršljanu

fasade pjevaju sužanjsku pjesmu

onu što ih naučih noću

zarobljen tobom…

Zagreb, 20.1.2010.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.