nedjelja, 24. siječnja 2010.

Hajde, tješi me


Hajde, pravi se da me tješiš

nekom nepoznatom pjesmom čuđenja

gdje još nisu uspavane ljute trave zaborava

pravi se da razgrćemo snijeg do koljena

i pjevamo balade gluhim zmijama

udalji me od zidina ne prelaznih

izdvoji na tanjuru s kojeg gutaš očima

stihove u kojima ostajemo pripijeni

poput svile na oznojenom tijelu

hajde, neka nas potroše razdaljine

smrve crvene prašine odustajanja

bit će lakše ako mi slažeš

da sam postojao u prijašnjem životu

sretan ribar, siromašan, pravedan

i da je nagrađen svaki tetovirani ožiljak

u mojoj sadašnjosti neispunjenoj tobom

hajde, okreni me zavezanih očiju

neka blijede cvjetovi ružmarina

u kojima prepoznajem naše plavičaste noći

izbezumi me kišnim koracima svitanja

možda ti je stalo da opet pokisnemo

natucanim riječima privlačnosti

osvježi se limunadom nemoćnosti

i zarij svoje prste u glineno srce

oblikuj me i pravi se da me tješiš

odsjajem prošlosti i zanimljivom temom

u kojoj odrastaju likovi iz bajki

hajde, ukrcaj nas u neki vlak

bez prtljage i povratne karte

i broji pragove dok ne usnem

na tvojim toplim grudima

pravi se da ti je stalo dok ne povjerujem

dok ne uskladim disanje s tvojim

i onda kad potpuno siguran

utrnem svijeću oko koje plešu anđeli

izvuci se neopazivo

i onako u mraku moje smirenosti

nestani tiho i nenametljivo

dok ću sanjati o nama

u nekim stihovima nepoznate glazbe

ti se pravi da tješiš

nekog drugog

nekog kao ja…

Zagreb, 24.1.2010.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.