ponedjeljak, 18. siječnja 2010.

Spavačima


Kad me propuštaš

bezolovnim ništavilom

gelenderi plavog cvijeća

dostižu tvoju nebesku galeriju

opet si nestala

naviknuta na izbivanja

korakom unazad ne shvaćam

grizeš li još uvijek usnice

pred prizorom statične ljepote

oživljavaš li skulpture

u razvikane sjene neprocjenjivih silnika

ne diviš se zrnu

male četvrtaste ruke grabe

zrak pod teglom strahopoštovanja

crno ispireš crnilom

mi smo štenad

slijepo odani, vjerni

zašto doma svoga nemaš

ti priležnica tuge

skitnice nenadana

kojoj odraza nema

gdje je užitak

u majci gasnuti dušu

bez krivice

preskačeš moje naručje

štitiš me u vremenu

a dijelio bih sada

u zavodničkom pogledu tame

nepravedno kosiš

nedozrelo klasje

otpusti mi zapisane dane

i barem jednom budi nježna

kad uzimaš posljednji stih

iz preplašenih očiju

ne ostavljaj mi nadu

umotanu u bijele plahte

počivati želim prekriženih ruku

i svjetlost neka teče prstima

budi nježna kad otpisuješ ime

među šibljem žalosnih vrba

voda neka teče, hladna

da razbudi snena lica

vječitih spavača…

Zagreb, 17.1.2010.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.