subota, 5. siječnja 2013.

Apsurd

Pred Bogojavljanje ne vjerujem danu
sunčana smjesa u gradu
žuti biskvit pod koturaljkama
djeteta koje više ni ne očekuje snijeg
odgodio sam kavu za podne
kao da ću time promijeniti navike
opet pogrbljeni starac pod prozorom
u njegovoj pozadini dječica su
okupljena oko bicikla
između djetinjstva i starosti
utrka u kojoj ne smiješ odustati
pobjednici dobivaju osteoporozu
i mudrost začinjenu ubijanjem u
sapunicama,
namjerno mi je zatvoren prozor
inače bih mogao čuti zijevanje
automobila, slijedom apsurda
kafići su prijevremeno raskićeni
da ne bi netko nešto krivo pomislio
jedino je raspelo okićeno svijećama
mučenik na križu ne mari za kuglice
točno je nasuprot mog prozora
pogledam Ga i spontano Mu se poklonim
nisam ni svjestan činjenice da Mu
okrećem leđa čim je nešto
zanimljivo na televiziji, opet apsurd
ako okrenem leđa prozoru okrenut
sam obitelji,
ako se okrenem k raspelu okrećem
leđa obitelji,
uravnotežuju me fotografije nećaka
preda mnom,
u niskom startu su za utrku,
ja sam pred ciljem,
osjećam po kostima...

Zagreb,                          5.1.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.