ponedjeljak, 3. svibnja 2010.

Gnijezdo staklenih gitara

Zaključavaš epohu

ne računaš na izoliranu putanju

negdje među žicama

prepoznaju se note

s porukom strahopoštovanja

sumrak u rezonantnom trbuhu gitare

bjesomučno udara u stjenke

goropadi se melodija

a zašto nas smatraju nedostojnima

ti vičeš u praznu čašu

do polovice ju puniš zubima

praznina se drži na tvom licu

i trgaš sjaj neopjevane ljepote

zašto nas grizu lastavice

zazidani u sebi

odgajamo se sami

s progutanom pljuvačkom

korimo bol u želudcu

namjesti mi rame

ono koje tapšahu

donedavni praznovjerni

ne, ne prenosim se

na njihovu balavu sporu

pusti me da razbacam perje

po ustajalom zraku

i kišimo zdravo buđenje

u šaci koja odgaja pjesmu

označene stranice

prisluškuju ponavljači

naizust poznaju moje zareze

kojim sam hranio tebe

ne boluj zatvorenih očiju

gledaj me i čuvaj

gnijezdo staklenih gitara

razlomit ćemo glas

razdijeliti riječi od voska

moja glicerinska bit

utrljana pod kožu

mastit će gluhe strune

dok im govoriš prstima

neka slijede pragove

s kojih poskakuju

istovjetne generacije

s nadom u džepu…

Rab, 2.5.2010.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.