utorak, 25. svibnja 2010.

S jugom

Između nas

zbijeni zidovi bez slika

u čaši umjetnog soka

ljetuje muha

Nijemci raznose plažu

mokrim nogama

zbog juga

tebi je tijesno u koži

rastežeš ju osmijehom

hranimo mrave šećerom

odvikavam se od mladosti

s razvaljenim ramenom

namigujem nakupljenoj masi

više ne raznose novine

pred vratima ostavljaju

povoljni bežični Internet

kad se navučemo na doping

uskratit će nam polje djelovanja

dosađuješ stolici kutijom cigareta

gadi mi se potreba za čajem

dehidrirao bih u oblak

i pišao po žlijebu

bez vode bi bilo lakše

ne bih se opterećivao

tvojom savršeno uskladištenom tekućinom

prelijevaš se u pogled

negdje u meni

prepoznata tvoja frekvencija

da nije juga

rekla bi mi da sam lud

ovako slobodno gužvam

sunce na svojoj majici

i pričam nesuvislo

o važnosti izolacije

jer danas smo svi

žrtve UV faktora

stoga, ako djelujem zbunjeno

pripiši to ustaljenoj navici

kojom sam uspješno

izbjegavao kvadratiće

u partnerskoj križaljci;

pod vodoravno

ostavi prazno

možda se domislimo

i bez pitanja

riješiti problem neispunjenosti…

Rab, 25.5.2010.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.