četvrtak, 13. svibnja 2010.

Purgerski plavo


Digli su Dubravu, Ravnice, Donji Grad,
digli su Trnje, i Trešnjevku, i Centar,
pa nek' mi kažu da Zagreb je gad!

U crne zastave zavili tribine,
u crne odore skrojili sudbine,
pa nek' mi kažu da Zagreb je gad,
pa nek' mi pljuju na moj rodni grad!

Staviše okove na zastave plave,
liju se žući, i padaju glave,
a mi smo jednako jadni k' o prije,
i neka se smeđa fotelja sad smije.

Jer ja cu zauvijek za istim stijegom,
onako purgerski pod svojim brijegom,
zaurlati kad god budem htio,
volim te Dinamo gdje god mi bio!

Hrvatski književni list 1994.

Purgerski plavo (hkl 1994. - posvećeno bbb-a koji su branili poginuli i nestali u domovinskom ratu te postali trajnim invalidima)

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.