petak, 28. listopada 2011.

Pripadanje

Hranim noć

nesanicom i svojim rukama

bdije ulična lampa

trga moje meso na

šahovska polja

moji prsti su

nepomični pijuni

željni vlastite krvi

smrznuti na rubu prozora

grabe smog pod nokte

ulica je udomila pseto

odano je parku i kiši

na pločniku posijani koraci

netko ore betonske brazde

mrak je odjenuo zgrade

hladan kaput kopča roletama

između srebrnih stupova

probija se miris pekarnice

pojest ću očima sivilo

zar nitko ne živi u krošnjama

rascvjetanih kuća na brijegu

samo se autobus skliže padinom

izbija iz mraka i sopće

zagrijava me glazba s radija

bit će čudno pozivati se na

radio Sljeme kad postaje

postanu plakat prošlog vremena

za sad moja rebra češu radijator

u travi nema uspomena

čekam kasnonoćne šetače pasa

oni donose smirenost na povodcu

večeras nema probisvijeta

s napuklim glasom i vrećicom

starog kruha otetog kontejnerima

ljudi bacaju da bi se hranili

nitko ne podilazi jeseni

ne postoje barke

iako parkiralište sa šarenim automobilima

podsjećaju na luku

zašto se vežemo za parkirna mjesta

svako ima svoje pristanište

na kojem meso iz limenki

osjeća zadovoljstvo pripadnosti

jesmo li sačuvali dom poznavanjem ključeva

roleta se spušta

i mene je odjenuo mrak…

Zagreb, 28.10.2011.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.