ponedjeljak, 31. listopada 2011.

Otoci bez zmija

Tvoj karirani kaput

odvlači me u Irsku

bojao sam se zmija

težio otocima

u magličastom gradu

poput vrućih kestena

padaju tvoji prsti

na staklena vrata

sve je puno pasa

bez pravih vodiča

zametnutih brojeva

i propuštenih poziva

poštari u civilu

dijele prekovremeno

opomene za neplaćeni trud

držiš se za zidove

nedostaju svjetionici

stolci žude za maharadžama

na slici iz školskih dana

primjećujem buduću boru

da imamo hrabrost djece

sad bi dijelili vilicu

i brdo slatkih kalorija

ne budi potištena u večer

čuvaju nas samuraji s ekrana

visoko prizemlje nad parkiralištem

bezosjećajna buka kafića

drveće je razodjenuto

hrani se maglom

predosjećamo zimu u

šahtu toplane

prije nego zaspu autobusi

papirnata vrećica baca im se

pod kotače, opušak cigarete

inhalira nezdrav grad

spajamo vremenske zone

u mojoj noći s druge strane

jutro se budi u režanju

morskih pasa

ti i ja se diramo konopcima

za čije krajeve smo vezali

otoke bez zmija

tvoj karirani kaput

odvlači me u Irsku

razumijem Gaelic

ne govoreći ga…

Rab, 31.10.2011.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.