ponedjeljak, 15. ožujka 2010.

U trokutu


Postajemo odredište

dodirna točka suludih komentara

raspadam se na ugljikohidrate

ti me razmućuješ u poljima riže

svjesno ti nabijam krivnju

cijedim kroz aparat za kavu

ti si pjena na rubu mojih usana

plivaju unezvjereni hodnici

u tvojim nabreklim plućima

srdačno mi ostavljaš poruku

koju moj program ne iščitava

tako se najbolje razumijemo

u nesrazmjeru pozitivnog i negativnog

emocije su na ladanju

najbolje je da pročačkaš kutnjake

na vrhu tvog sjekutića

alpinistički nastrojen dvopek

moja ruka odmara na tvojoj kutnoj garnituri

s neskrivenom mržnjom promatraš kalendar

različiti naslovi mjeseca zbunjuju tvoje opravdanje

počastit ćeš se s tjednom

u nekom olimpijskom selu

gdje rastu trokuti i pucaju mišići

u proizvoljnom odabiru obožavanog drveća

ubirat ćeš sladostrasne motike

dok me ruju istrenirane svinje

zaudarat ću na tartufe i vlažne maramice

očeši se o moja leđa

nenamjerno kao putnik u vagonu

što žuri na mlaki pelinkovac

jesu li ljubavnice samostalna bića

koja odlučuju o rasporedu projekcija

ne pamtim da sam ti bio značajan

ni kada si ustrajno mrcvarila moju podsvijest

povećavaš tiražu zaboravljenih tjednika

tamo gdje usamljena srca

objavljuju ponudu za očekivani infarkt

pa ako i odobriš poneku transakciju

zasigurno neću biti neka vrijednost

na tvom inozemnom računu…

Zagreb, 15.3.2010.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.