nedjelja, 21. ožujka 2010.

Sidro


Nadomjestit ćeš sidro

potopljeno u zrncu krilatih poskoka

ljutice nemaju polazište

okorjela vrata jašu dovratak

mi cvilimo na lancu pod pijeskom

nadomjestit ćeš premoštenog jazavca

tvoj obraz je šaumšnita na hladnoj vilici

topi te limun gruzijskih vojnika

za gošćenje treba dug stol raspoloženja

ako sam uzemljena ptica

znaš da možeš računati na gnijezdo

daruju ti pisana jaja

s kojih odlaziš u nepovratnu priču

na stalku Zemljine osi

zapetljane komete dekoncentriraju noć

zebre u stampedu

servirane lijenim lavovima

možda dočekam čupanje sidra

razriješeni skrbnici oblijeću sletnu stazu

na vinskoj karti upisan je tvoj trenutak

nekako beznačajno lomim prste u Nowruzu

začin prepun kovanica ne donosi zadovoljstvo

potekao sam iz tvojeg izdašnog sažaljenja

bujam u zašećerenoj vodi

procijedi me svojim učestalim odustajanjem

postao sam preozbiljnom prijetnjom

kojom nabacuju sidra na morsku struju

živiš na udaljenom otoku

okružena sebičnom toplinom

zamijenit ćeš sidro

novim kretanjem od sebe

gnijezdo bez ptića ne ćuti glad

uravnotežena mnogostrukim zadovoljstvom

rasplest ćeš zamršene komete

izazvana atmosferskim pražnjenjem

pod nekom novom rupom

zablistat ćeš dobrodušnošću

nakratko oživiš mrtve stupove

a onda, kad potrošimo temelje

ostaju sidra zarobljena u prošlosti

ti ploviš novim morima

dok se krpaju kopna

rastrgana od dodira poželjnih

čekajući svjetlo što spaja

razdvojene polutke samoće…

Zagreb, 21.3.2010.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.