subota, 6. ožujka 2010.

Paraglajding

U staniolu

zagrijavaš me u juhu

tvoje monumentalno srce

izbacuje pepeo po kosi

jesam li tvoj doručak

koji vrijeđa poroznu plombu

šuškaš mojim rukama

i igraš se šibicom

mogao bih bezglavo

stenjati naboranom kožom

pripremaš me za čišćenje

propuštaš kroz filter za kavu

uz dozu šećera idem sasvim solidno

ne primjećuje se slanost mojih pokušaja

dok biraš igle za mučenje

ja natapam keks sobom

možda me progutaš neopazice

kako se budiš smirena

i ne razvlačiš živce poput rastopljena sira

objesio bih ti se za ušnu resicu

ne znam zašto, to je moj cilj

valjda dok se češkaš svojim kirurškim noktima

poput oseke povlače se u bolno meso

dok se sunce obrušava na automobile

svjetiljke puštaju sjene u šetnju

tvoj dlan je paraglajder

grizeš me sjekutićima

i topiš vrškom jezika

keks i ja sjedinjeni s tobom

u ogledalu je napuštena mačka

razbijaš me na atome slatkog i slanog

ne žuriš s probavom

a ja bih htio što prije postati dio tebe

mala masna naslaga oko pupka

nešto što neće riješiti boćica vode i steper

postajem okidač za ugodu

staniol šuška neuporabljiv

trajem do prvog gutljaja

ako se uhvatim na pravom mjestu

možda me tvoja sistematičnost

ne izbaci kao slijepog putnika

previše osjetljivog

na tvoj izniman ukus

za romantikom…

Zagreb, 6.3.2010.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.