subota, 22. lipnja 2013.

Nigdje

Drhtao sam od sunca
gorio od oblaka
moje more je plaho
i živi od uspomena
grize me sadašnjost
ta starica umornih ruku
što me nosi
preko pučine
ne želim nigdje
u zavežljaju pjesama
riječi se mrve
u krilo nedohvatnih
ljubavnica
želim valove
da obljube njenu
kosu
a ona sklupčana
leži čekajući
moja snoviđenja
tako smo različiti
utonuo bih u
sebe i izranjao
sedefe,  
ne čekaj me
to vrijeme više
ne postoji
ostaju otrgnuti
ružmarin i
zagubljen plač
djeteta,
u trajektnoj luci
pjenušav trag
odlazaka,
pjevaju čempresi
dok čekaju
pun Mjesec,
u oseci i plimi
moje srce kuca
lažinom na žalu...

Rab,      22.6.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.