utorak, 24. svibnja 2011.

Tvojim očima

Ne zamjeri

donosio sam sol

u tvoje oči

i pitao more

zašto su tvoji valovi

nemirniji od mojih

more se ne miješa

u izgubljenu ljubav

brani se šutnjom

i osvaja u suton

pored nas ostavljenih

dubi plamene stijene

na kojima se zavjetuje

neprolazno na vječnost

povremeno dok te tražim

vječna stopa rimskog vojnika

gladi kocke Srednje ulice

nekoć su zidine

obrasle bršljanom i strepnjom

štitile zaljubljene od kuge

zbog jedrilica na pučini

povjerovao sam da

more može odati

tajne nebu nad tvojim

raširenim rukama

dok hvataš ljepotu tijela

kišit će sol na skupljenu kosu

možda te prene miris mora

kao što mene obasja

bjelina tvoje puti

dok mašeš strancu

na prozoru svoje sobe

jučer su na kamenom stolu

ribe pjevale pticama

ne poznaješ hladnoću smrti

dok ju ne osjetiš u svojoj ruci

more u svibnju čuva

zapletene hobotnice od ljudi

kada im otmu sutra

ljudi urliču pobjedonosno

zato ja skupljam zrna soli

da bih mogao

gledati tvojim očima

sebe….

Rab, 24.5.2011.

Nema komentara:

Objavi komentar

Strah od sna

Bojim se Zaspati Jer bih te Sanjao A opet Ako te Ne sanjam Kao da i Nisam Spavao...            Zagreb, 6.3.2018.